Οδηγίες για τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό των χρηστών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ο Ηλεκτρονικός Λογαριασμός για πρόσβαση σε ιδρυματικές (πχ Φοιτητολόγιο) και ομοσπονδιακές (πχ Ακαδημαϊκή Ταυτότητα) υπηρεσίες είναι αυστηρά προσωπικός και θα πρέπει ο χρήστης να φροντίζει για την προστασία αυτού (φυλάσσουμε σε ασφαλές σημείο το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβαση).
Η ενεργοποίηση του λογαριασμού γίνεται μέσω της υπηρεσίας Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (https://uregister.uoi.gr) μία μόνο φορά και έκτοτε κάθε χρήστης δεν μπορεί και δεν χρειάζεται να ξαναχρησιμοποιήσει την υπηρεσία Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού.
Το όνομα χρήστη δεν αλλάξει. Ο κωδικός πρόσβασης είναι δυνατόν να αλλάξει μέσω της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών (https://mypassword.uoi.gr/).
Η υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικών δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη:
- Να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης του ηλεκτρονικού του λογαριασμού
- Μέσα από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών (https://mypassword.uoi.gr/) κάνω είσοδο με τον παλαιό μου κωδικό, στην συνέχεια επιλέγω «Αλλαγή Κωδικού» και ακολουθώ τις οδηγίες.
- Να καταχωρίσει τα στοιχεία επικοινωνίας του μέσω των οποίων μπορεί να γίνει ανάκτηση πρόσβασης σε περίπτωση απώλειας του κωδικού πρόσβασης
- Μέσα από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών (https://mypassword.uoi.gr/) κάνω είσοδο με τα στοιχεία του λογαριασμού μου, στη συνέχεια επιλέγω «Καταχώριση στοιχείων», εκεί πληκτρολογώ το email μου και το κινητό μου τηλέφωνο και πατάω «Αποθήκευση»
- Να κάνει ανάκτηση πρόσβασης σε περίπτωση που δεν θυμάται το κωδικό πρόσβασής του με χρήση του προσωπικού του email ή του κινητού του τηλεφώνου.
- Η διαδικασία απαιτεί να είναι δηλωμένο το email ή/και το κινητό τηλέφωνο του χρήστη.
-
Μέσα από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών ( https://mypassword.uoi.gr/) κάνω κλικ στο « Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου» και μεταβαίνω στην σελίδα https://mypassword.uoi.gr/reset_password.php
Εισάγω το όνομα χρήστη και το email του χρήστη (Αποστολή με e-mail) ή το κινητό τηλέφωνο (Αποστολή με sms) και πατάω « Συνέχεια»
Η διαδικασία συνεχίζεται μόνο σε περίπτωση που υπάρξει επιβεβαίωση των στοιχείων του χρήστη δηλαδή αν το όνομα χρήστη ταιριάζει με το email ή το κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρήσει ο χρήστης οπότε ανάλογα με το πως έχει επιλεγεί να γίνει η ανάκτηση πρόσβασης:
- (Αποστολή με e-mail) --> Του αποστέλλεται στο email ένα μήνυμα με ένα link το οποίο τον οδηγεί στο να ορίσει νέο κωδικό πρόσβασης
- Αποστολή με sms) --> Του εμφανίζεται ένα μήνυμα ότι θα πρέπει να στείλει από το κινητό του τηλέφωνο το μήνυμα UOI PASS στον αριθμό 54584 και εν συνεχεία να περιμένει να του έρθει sms με το pin. Μόλις του έρθει το pin το πλαίσιο «Αναμονή για SMS…» αλλάζει και εκεί θα πρέπει να πληκτρολογηθεί το pin προκειμένου να οδηγηθούμε στην σελίδα ορισμού νέου κωδικού πρόσβασης
ΠΡΟΣΟΧΗ
- η διαδικασία μέσω του κινητού θα πρέπει να γίνει εντός 10-15’ το πολύ και θα πρέπει ο χρήστης να παραμείνει στην αντίστοιχη ιστοσελίδα μέχρι να του αποσταλεί το pin και να εισάγει το pin στην ιστοσελίδα
- το sms θα πρέπει να αποσταλεί από το καταχωρημένο κινητό τηλέφωνο και όχι από κάποιο άλλο
- Να ξεκλειδώσει το λογαριασμό του σε περίπτωση που αυτός κλειδώσει. Κάθε λογαριασμός κλειδώνει μετά από συγκεκριμένο αριθμό συνεχών αποτυχημένων προσπαθειών εισόδου σε οποιαδήποτε υπηρεσία. Ο λόγος που κλειδώνει είναι για την προστασία του ίδιου του χρήστη (πχ διότι μπορεί κάποιος άλλος να προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό του). Σε περίπτωση που ο λογαριασμός κάποιου χρήστη κλειδώσει τότε μέσω της διαδικασίας ανάκτησης πρόσβασης που περιγράφεται στο προηγούμενο βήμα με το που ορίζεται ο νέος κωδικός ξεκλειδώνει αυτόματα και ο λογαριασμός του χρήστη.
|